Jag kom in!

Jag kom in på högskolan! Jag ska bli student…

Wish me luck?

Och det är nu jag angrips av tvivel… Kommer jag klara det? Kommer det funka med allt, fibron, familjen och ekonomin? Hur ska jag veta? Ska jag ta backen när den kommer, och intala mej att det kommer att gå? Fan också, jag har ont i magen av oro över framtiden och ekonomin och…
Det är upp till mej nu. Det är mitt val och min målfokusering som ska ta mej dit.
Mitt liv – mina val. Så många felval jag gjort, äntligen ett som riktas åt rätt håll…

7 svar to “Jag kom in!”

  1. Grattis!! Det kommer att gå jättebra.

  2. G R A T T I S !!!!!

    Vad kul! Jätteroligt att du kom in!

    Du kommer att klara dig galant, och studieteknik är inte så svårt!

    LYCKA TILL!!!

  3. Granntanten Says:

    Behöver du mer vetande? Du vet ju redan allt! Lycka till hjärtat!!

  4. dysnomias Says:

    Men åh!! Grattis!!! 😀
    Du kommer fixa det galant!!!

  5. Alla: Tack! Det är scary shit, men… Det känns som enda vägen att gå. Såvida jag inte vinner en jävla massa miljoner på Lotto på lördag? 😛

  6. Herr_bauta Says:

    Grattis och lycka till 🙂
    Är helt övertygad om att du fixar det . Bara du sparkar ner klackarna och kör på 🙂

  7. Herr B: Tack, jag ska göra mitt bästa. Det ska fan gå…

Kommentera

