Tarotkort?

Hos bästaste U så hittade jag ”Dagens Tarot-kort” och eftersom hon skrev så bra om sitt kort idag, så tänkte jag att jag skulle dra ett eget… På skoj, sådär. På samma sätt som hon gjorde, så täntke jag ”äsch, varför inte. Det är bara på skoj”

Mitt kort blev:
three rods

Och texten under:
Tre stavar
Du har gjort upp dina planer, men hjälp behövs för att förverkliga dem. Använd dig av din förmåga att organisera. Samtal eller förhandlingar står i fokus idag.

Jag vet att det är slump. Men den passade så bra.

2 svar to “Tarotkort?”

  1. Slump, du tror inte dte är månen som påverkar? 😀

  2. Affe: Nä, Tarotkort påverkas av universum, serru. 😉

Kommentera

