Städmani?

Jag fick ett ryck… Visst, det var planerat att städa idag. Men… jag vänder upp och ner på allt. Prinsens rum är städat från golv til tak, tom gosedjuren har fått åka tumlare för att bli dammfria… Fönstren som inte putsats på länge, är nu gnistrande rena. Lådor är tömda och rengjorda, saker sorterade… Jag lovade prinsen att möblera om därinne tills han kom hem. Det återstår att göra, jag ska städa resten av lägenheten först. Sessan hjälper till och röjer i sitt eget rum… Det behövs också.

Sen, om jag orkar… Ska jag ta ett röj i trädgården. Vi får se vad klockan hinner bli.

Så… just nu är jag städslav. Det är inte ens fredag?

3 svar to “Städmani?”

  1. Hellraiser Says:

    Kommer du å städar hos mig sen? *ledsen hundvalp ögon* 😉

  2. Pinhead: Det vill du ju inte ändå… Och i mitt stilla sinne undrar jag över om det var städ-biten av rubriken du reagerade på. *haha* 😈

  3. Hellraiser Says:

    Vad skulle det annars har varit? *S*

Kommentera

