Disciplin?

Jag behöver det. Självdisciplin.

Jag skulle städat uteförrådet idag eftersom dejten med granntanten ställdes in. Det började regna och det var en bra ursäkt att inte städa där… (Det är så mycket spindelnät och annat bös, och dålig belysning är det med)
Men jag kan ju inte ta ut sakerna när det regnar, väl? Det säger sej ju själv? *letar ursäkter i ursäktskatalogen*

Fan också. Jag behöver energi och disciplin?
Att ta sej i kragen är lika enkelt som att lyfta sej i håret.

The times they are a-changing…

5 svar to “Disciplin?”

  1. Hittar du nån, självdisciplin alltså, så kan du väl skicka hit den när du är klar med den :).

    Sonen satt här ikväll och sa ”undrar hur det är med Prinsen och hans mamma” så nu måste jag ju fråga det :).

    Kram Åse

  2. Hellraiser Says:

    Jag kan knyta en bra piska åt dig. Så kan du använda den antingen till att tukta dig själv eller till att tvinga någon annan att jobba åt dig. 😀

  3. Åse: Prinsen mår bra, kan du hälsa honom. 🙂 Resten kan vi reda ut på msn när vi ses där, nån gång. *S*

    Pinhead: Åh, du vet precis vad jag längtar efter… :p

  4. Granntanten Says:

    Om du vill kan jag komma och jaga på dig med mitt ridspö?! Eller ännu bättre. Vi kan göra iordning där tillsammans?Du står för ett par pilsner och jag för disciplinen?

  5. Granntanten: Ridspö? Åh, hanni! 😛 Göra iordning tillsammans? Du erbjuder dej frivilligt? Finns du i verkligheten? Förresten vet jag ingen som har sån disciplin som du! Sen igen, vi vet ju var den kommer ifrån. *hehe* 😈

Kommentera

