Förresten..

Så hittade jag en sida på nätet för ett tag sen när jag (inte) pluggade… Jo, jag letade efter något specifikt till tentan, det gjorde jag. Men dröjde mej kvar en stund… Där var humor och där var ordspråk och en massa annat skoj. Bland annat en lista på 10 förolämpningar att ta till när man är trött på någon som beter sej korkat. Jag la in dem i min mobil och skickade till några jag vet uppskattar samma sjuka humor som jag. Tänkte de passade härinne med, för den som vill ta del. *S*

De här var mina favoriter:

1. ”Undrar du aldrig hur livet kunde sett ut om du fått tillräckligt med syre när du föddes?”
2. ”Älskar du naturen, säger du? Trots det den gjorde mot dig?”
3. ”Vill du att människor ska acceptera dig som du är, eller vill du att de ska tycka om dig?”
4. ”Är dina föräldrar syskon?”
5. ”Att kalla dig idiot vore en förolämpning. För idioterna.”
6. ”Den som gav dig rådet att vara dig själv kunde inte gett dig sämre råd.”

2 svar to “Förresten..”

  1. dysnomias Says:

    Men var gjorde du av de sista 4? Behöver ju dem med!!! Jo, jag har någon att använda dem mot… 😉

    Av nån märklig anledning hamnar jag oxå ofta på sånt när jag borde göra annat. Lägger det i kategorin ”kaffepaus”, sådana behöver man många av för att orka plugga! *Nickar*

  2. *asg* Den första var min absoluta favorit. Särskilt om man säger den med ett fundersamt och lätt beklagande tonfall. *rotflmao*

Kommentera

