veckans vanligaste

sökord… Det varierar från vecka till vecka men just den här veckan är det följande ord:

  • blå eld
  • lappliisa
  • dagens tarotkort
  • wordpress lappliisa
  • draken katla

”Blå eld” är det absolut vanligaste sökordet de senaste veckorna, följt av ”lappliisa”.

Dessutom kan jag se en besökare som uppdaterar min blogg frekvent. 4-11 ggr/dag… Så mycket tid att skriva har jag verkligen inte. Det räcker om ni tittar in här morgon och kväll. (Men om nån vill ha kontakt med mej och känner att det är ett bra sätt att få det genom att läsa min blogg tiotalet gånger om dagen, varför inte maila istället? Msn? *S*)

9 svar to “veckans vanligaste”

  1. Jag kan sitta och tristessuppdatera ibland. Vissa dagar när jag har alldeles särskilt lite för mig. *s*
    Bara klickar för klickandets skull, typ. Dålig ovana.

  2. Fast det är inte du. 🙂 Inte elva gånger, iaf. *S* Men ibland hickar jag också på uppdateraknappen hos folk.

    När jag har tråkigt. Vilket jag sällan har tid att ha numera.

  3. *fnissar*

    Nu tror jag nån busar med mej. Hördu, busare. Msn, nu? 😉

  4. dysnomias Says:

    Just det där att söka på specifika bloggnamnet känns så… B? Må vara att man (som jag skrev i ett tidigare inlägg hos mig) sitter på Ica’s huvudkontors officiella dator, typ. Men gör man sig då inte till känna om man återkommer varenda dag?
    Om u-båtar tycker jag inte! 😀

  5. Dys: Ubåtar? Såna som smyger under ytan? Det ”roliga” som jag fnissade åt förut var, att när jag skrivit det här inlägget så fick ”nån” hicka på uppdatera-knappen… massor med uppdateringar med några sekunders mellanrum. Lite humor var det, faktiskt. *S*

  6. Lär mig…hur letar man sökorden? Jag är fasen internetanalfabet trots femton år (drygt…) på webben. Uselt men sant.

    Jag är rätt säker på att det inte är jag nån gång. *s* Jag läser via bloggkoll och då blir det bara en gång. Och utan sökord tror jag va? 🙂

  7. -ME-: Hur man letar? Du har en kontrollpanel för din blogg, väl? I den panelen finns något som heter ”statistik” och där finns statistik över besök, sökord och varifrån de klickat in sej på din blogg, tex. Hur många besökare och liknande. Iaf fungerar wordpress så.

    Och nej, det var inte du. *skrattar* Däremot står det att jag har besökare som kommer via bloglovin eller blogkoll, och då vet jag att det är du nästa gång. *S*

  8. dysnomias Says:

    Ja, de smyger under ytan. Exactlemente! De som läser och läser, men som aldrig med en gest visar att de smyger runt. Oftast är det den typen som uppdaterar sidan tvåhundra gånger om dagen med…
    Det vet allt om oss numera…? 😉

  9. Dys: Ja, fan? Kanske mer än vad vi vet själva, even? *S*

    Nå, jag skriver ju för att jag vill att nån ska läsa, så väl bekomme, liksom. Det som är ”hemligt” skriver jag ju i lösenordsskyddade inlägg ändå.

Kommentera

