Häxan surtant…

kan man nog kalla mej?

Jag hittade en illustration. Japp, det måste vara jag i en annan dimension?

Imorgon är en annan dag?

2 svar to “Häxan surtant…”

  1. Nu är det nåt tjall med ljudet på min dator så jag hörde inte om de sa nåt man borde höra, men jag tänker i alla fall att du ska komma ihåg att det finns några där som klappar dig på huvudet och ler helt utan rädsla även när du morrar och visar tänderna. 🙂

  2. -ME-: Ovanstående var egentligen en illustration på hur en varghybrid lärt sej att se ut såndär på kommando. Men hon såg sur ut i vilket fall som helst. *S*

    (fast hussen var fin.. hehe)

Kommentera

