Skogspromenader

Är inte alltid kul. Prinsen ville gå till hemliga trädgården men vi hindrades av vädrets makter och en ocean av smältsnö i en svacka så vi valde en annan väg.

Det skulle vi inte gjort. För jag snavade på en rot som hade en förrädisk kvist-hulling som hakade fast i min sko.

Jag slog mej. *snif* Och skon gick sö-hö-önder… Och tån nästan bröts och knät blev blått och… skogspromenader är inte roligt.

Jag har ont. Synd om mej.

Dumma skog. Dumma tallrot. Och dumma sko som gick sönder.

Fast jag fick en kram och en puss av prinsen som tröstade mej.

Hjärtat mitt.

4 svar to “Skogspromenader”

  1. dysnomias Says:

    Dumma!! *Håller med*
    Hoppas det onda snart går över.. 😦

  2. Dys: Jadå, fast det svider ännu i plånboken för den vet att det onda kommer när nya skor måste köpas. 😦

  3. *blåser och nynnar*

    Stackars lille tulle lille, otur har hon jämt den lille.
    Tulle lille, tulle luuu… Nu skrämmer vi det onda. BU!!!

  4. Mia: *ler* Ja, jag hade behövt det igår. Fast iofs fick jag tröst av min prins. *gulle* Det är så sött att se hur de själva använder sättet de blir tröstade på när de har slagit sej…

Kommentera

