Fredag!

Och som varande fredag så måste man ju ha en fredagsyoutube, även kallad FYT. *S*

Idag är en skön dag, solen skiner och fåglarna (pippar) kvittrar. Jag har skrivit på tentan, fått mess av J och det ser bra ut så långt.

Fick mess av en prinspappa också, och somliga… är sej lika. Prinsen kommer hem på lördag. Finaste prinsen, hjärtat mitt.

Sa jag att solen skiner?

Sessan och fluffet är här och det är fredagsfika på gång. Sen ska jag rasta granntanten. Eller hon mej.

Sköna helg!

Fredagstuben, då? Jo, idag rockar vi country. Ol’papa Cash.

Ring of Fire.

3 svar to “Fredag!”

  1. dysnomias Says:

    Mäh! Bara för mig som nedrans YT inte funkar? TUR att du kunde fixa en FYT iaf! 😉 Jag hänger på din!

  2. Dys: Jag säger bara: Firefox. Inte Chrome. 😉 Häng på du, Papa Cash har så det räcker till fler. *S*

  3. dysnomias Says:

    Verkade inte vara webläsarorsakat då det inte funkade med ie heller.. Förmodligen för mycket skit i maskineriet igen!
    Idag ser jag iaf vad det var för FYT du hade igår! 😉

Kommentera

