En paus i pluggandet

Ja, jag har skjutit upp saker idag. Men jag har ändå fått saker gjorda. Inte i samma fart som jag borde men långsamt leder också framåt…

Och nu har jag tagit en paus. Äta bör man. Under tiden låter jag Runrig skölja över mig, Donnies ljuva stämma fyller Casa Milou. Senare, ikväll, ska jag och granntanten fånga lite endorfiner. Jag behöver det idag. Hur var det nu, frisk luft och motion botar den svåraste melankoli?

Fokus och Mindset. Och Runrig.

Gaeliska. *smälter*

Klassisk låt, här i cover av Runrig.

Ytterligare en höjdpunkt. Vad vore världen utan Runrig?

Engagerade. Medvetna. Folksjäl.

Passar mitt humör idag. Både musik och texter.

(Fullständiga texter över allt Runrig gjort hittas här.)

Kommentera

