Kanske

borde jag revidera tisdagarna.

För när jag tycker de suger gammal getpung så… bevisar de ibland motsatsen.

Jag har fått ett positivt besked idag. Också.

Solen blev lite soligare plötsligt.

Jag ska gå ut och vara glad.

3 svar to “Kanske”

  1. Gå ut och va glad din jävel…är en av mina favorit låtar med Lundell. Jag kan inte klassas som hans största fan, långt ifrån. Men den och så…eh.. vadd den nu heter, när han sjunger nått i stil med ”ta på dig din vackraste klänning i kväll…” (snacka om att bevisa sin obefintliga Lundell kunskap)

    Gott med lite extra solsken mitt i allt solsken 🙂 Det är du värd!

    kramasförattjagsaknar

  2. Tror det är ”Förlorad värld” du tänker på. 🙂

    Fast jag är inte särskilt Lundellistisk heller, faktiskt.

    *kramastillbaka*

  3. Japp, den är det 🙂

Kommentera

