Hej och hå…

Försöker bota en envis skallebank idag… Vaknade med huvudvärk i halva huvudet och en känsla av att luta åt vänster…

Kan vara hormonellt, kan också vara en reaktion på den yttepyttiga lilla stress jag upplevt ett tag nu…  (Ja, jag är lite ironisk)

Försökt bota med kaffe, vatten och panodil. Går sådär.

Men det är bara att vänta, det går nog över. Dagen ska bestå av plugg så snart jag kan se ordentligt. *S*

Förresten är pärlan rejält halt på sitt onda ben nu när gipset är borta. Han har varit utan bandage inatt för första gången och är duktigt irriterad på att han inte kommer åt att slicka på tassen.

Och jag… jag är sugen på att promenera. Jag har promenadabstinens. Ikväll ska jag lämna pärlan hemma för att rasta mig själv. Och kanske granntanten om hon vill.

Livet – här och nu.

Hej och hå, lilla mamma.

5 svar to “Hej och hå…”

  1. Granntanten Says:

    Ja-a! Det vill hon:)

  2. Christopher Says:

    Det märks tydligt att du skulle älska att spela golf! 😀
    Nästan 24 km promenad blev det när jag mätte med GPS:en! Fat då letade vi bollar en hel del…

  3. Christopher: Näh, tried it and didn’t like it. Jag är inte bra på bollar och klubbor. Förresten är det inte promenad i min mening, att gå från ett hål till ett annat och stå och vänta för att få lattja med klubba och boll. *S* (Man väntar mer än man går, right?)

  4. Christopher Says:

    Du har inte gått med mig: Här är det tempo, tempo! 🙂
    Jo, visst stannar man ibland men det blir en hel del rask promenad i alla fall. Tror du jag är bra på bollar? Nix pix.

  5. Jo, jag har gått med dig. Men inte på golfbanan. Och då hade jag rejält svårt att hänga med. 🙂

Kommentera

