Lite rebell…

Helgen har varit upp… och ner. Den har varit social och bestått av grilla, trevligt umgänge, kolla båtar på off shore-race och ett måttligt alkoholintag. Film och godis.

Avkoppling.

Den har också varit lite dämpad och tung emellanåt, tankar har snurrat som inte gett något svar.

Den avslutas med… lätt skallebank och lunch på rester från helgens mat.

Och lite good old rebellmusik. Punk är humöret idag. Så 40+ jag är. (Tänk på att jag växte upp med punken – det är ”min” musikgenre…)

Det är söndag. Söndagsblues blir söndagspunk…

Imorgon kommer prinsen. Tre veckor med prinsen är precis vad som behövs nu.

Mitt hjärta, mitt fokus.

Kommentera

