Fredags…tuben…

var länge sen nu.

Men jag tar väl en favorit i repris?

Jag har pluggat och lämnat in och fått godkänt på ett gäng uppgifter den här veckan. Lyckades klura ut vad det var som var fel i excel-arket också. (Det var inte jag, jag hade skrivit rätt, tom handledaren sa att det var konstigt att det blev som det blev då formeln var helt rätt…)

Och idag vaknade jag lite på fel sida… Hade en dålig fibrodag igår, hade så ont att jag helst hade velat gå i ide… Sov dåligt också, det är svårt att slappna av när man gått och spänt sig pga värk en hel dag.

Men det är fredag och granntanten undrade om jag ville med henne och handla lite, så vi tog ryggsäcken och travade iväg till lidl/netto/miljöhuset. (Fint skare va *S*)

Att umgås med henne bland folk gör att det kan medföra risk för allvarliga saker som nackspärr och magkramper av för mycket skrattande. För övrigt såg vi ohemult många vackra karlar ute idag. På blanka dan? De flesta var klädda i blåkläder, arbetskläder, slitna jeans och annat, och det lockade förstås till kommentarer av den där granntanten, själv såg jag knappt nåt. *host*

Men vi tog oss hem, trots att karlar med fina armar klädda i kortärmat ger allvarliga störningar på orienteringsförmåga och tankeverksamhet och jag fick lite mer skolarbete gjort, nu ska jag dra ett varv med snabeldraken så får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda.

Det är helg. Barnfri helg.

Yay!

”I want you to be nice… until its time to not be nice”

4 svar to “Fredags…tuben…”

  1. Granntanten Says:

    ELLER HUR?! att du inget säger och inget ser?? Tror du att någon som läser detta inlägg du skrivit idag tror ett dugg på det? Till skillnad från dig så är jag väldigt blyg och försynt.

  2. Som jag ser det är Ni två blyga violer som – om det skulle hända att Ni fick ögonen på en läckerbit – försynt skulle titta bort och rodna och låtsas som om inget hänt… *host*

    Eller hur det nu va?!😉

    Och det är ju allmänt vedertaget det där med ”fredagsmys” och vem har sagt att det måste vara chips?! *S*

  3. U: Du slog huvudet på spiken! Iaf vad gäller MIG, för hon där uppe *pekar på granntantens inlägg* är… wild and crazy. Japp, jag rodnar hela tiden vi umgås. *harkel*

    Och chips ingår inte i ”nu är det fredagsmyyyys” för mig, iaf. *flin*

  4. Chips är överreklamerat… *Flin*

Kommentera

