Det är konstigt…

Hur en artist kan fastna och man måste höra mer, mer… Till man är färdiglyssnad?

Jag har en sån Norah Jones-period nu. Hon har en röst som jag skulle drömma om att ha…

Soft soul-jazz-nånting…

Idag går det inte fort, kan jag säga. Det går knappt alls. Men långsamt leder också framåt, sägs det. Jag dagdrömmer mig bort, upp, iväg…

Come Away With Me…

Du… Come away with me…

Och det -måste- vara kräftorna som skapar huvudvärken för jag drack ingen snaps alls igår.

5 svar to “Det är konstigt…”

  1. Granntanten Says:

    Jag håller med. Det är absolut kräftorna!

  2. Den låten är helt fantastiskt. ”Hittade” den när Alma dog så den är stark för mig.

    Jag har hört att det är dillen, i kräftspadet som orsakar huvudvärken..

  3. Granntanten: Shu! Såäre!

    U: Dillen, sa du? Hmm… Och ja, låten är underbar… vill bara sätta mig i bilen och köra, köra, köra… mot solnedgången eller nåt… Drömde förresten inatt om dig (och F) Ni köpte en svart staffe som ni kallade ”grisen” *haha*

  4. *S* Lovar dig att OM vi skulle köpa en svart staffe så kommer den kalls grisen🙂

  5. U: Det är det perfekta namnet för en staffe. Fast helst en vit, då. *flin* (Eller Nasse?) Hmm, nu vill jag ha en staffe ba’fö-de!

Kommentera

