Jag lider.

Japp.

Jag är lite öm här och där. Träningsvärk? Nä, troligen ”krocka in i handfatet-värk”.

Förutom min högra vad som jag inte kunde stretcha ut riktigt.

Jag behöver massage, helt klart.

Eller alkohol? Avslappnande det med.

Idag är jag gnällig. Och i behov av en kram. En försiktig sådan.

If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Ett svar to “Jag lider.”

  1. enförsyntdistanskramövernätetmåstevaradenallraförsiktigasteavkramar

Kommentera

