Opponering klar – Godkänd!

Fyfan vad jag är lättad.

Det jag fasade för var dels att opponeras på och få kritik och att jag/vi inte skulle bli godkänd.

Men det blev vi. Vi ska fixa lite strukturella smågrejor som referensmiss (Varken initial eller förnamn i referens, det är ett pyttefel) och byta plats på metod och procedur och så. Referenscitat innanför punkt. Såna små detaljer.

Men det är klart och det blir minst ett G – när rapporten i sin helhet är inlämnad i slutversion så får vi veta om det blir mer än ett G. (Jag är NÖJD med ett G, utan tvekan!)

Och det är fredag.

Jag ska ta studieuppehåll resten av dagen nu. Det är min lilla belöning.

Som present till mig själv ska jag få städa, tvätta och klippa gräset. Snäll jag är mot mig, va?

Sen blir’e motionspromenad med granntanten och en partyinbjudan är mottagen.

Helg!

I feel good!

Ett svar to “Opponering klar – Godkänd!”

  1. Christopher Says:

    Grattis! Alltid skönt efteråt!🙂

Kommentera

