Sådärja.

Bra jobbat.

Idag igen.

För övrigt känner jag fortfarande lätt skräck och stress över det nya läsåret. Och jag önskar mig bättre självdisciplin, större förmåga och en jäkla massa motivation.

Och kurslitteratur.

Förutom nya skor, en ny garderob och en huvudkudde som inte ger mig huvudvärk och stel nacke varje morgon.

Det är mycket jag är utan, saker jag verkligen behöver. Som inte ingår i budgeten på länge ännu. Det är fortfarande underskott i kassan sen finaste Pärlans olycka.

En sak i taget.

Det viktigaste har vi. Ett varmt och mysigt hem. Egna sängar. Mat för dagen. Osv…

Men det skulle vara smarrigt med lite pengar.

Snart är det val. Röstkortet har kommit.

Det blir en spännande valvaka.

Ett svar to “Sådärja.”

  1. Granntanten Says:

    En dag i taget, vännen.❤

Kommentera

