Tänk vad…

man kan få kul de gånger man har låga förväntningar och bara glider med…

Var hos en gammal bekant igår en sväng och umgicks lite, det var trevligt. När jag gick hem skulle jag bara ta det lugnt med hundarna, var barnvakt åt fluffet för sessan var på kalas.

Men ibland händer det bra saker. Så jag fick världens trevligaste kväll, något jag verkligen behövde.

Musik, diskussioner, jidder och en smula brainstorming om allt och inget.

Fler såna kvällar åt småländska tanter, tack!

Och idag botar jag huvudvärk med rester av lördagsgodis och musik.

Kommentera

