Aktiviteter!

Idag är det pressat schema. Igen.

Har pluggat, läst och läst mera… Det är kul, intressant och stimulerande. Två timmars grupparbete med redovisning muntligt har också funkat, vi har roligt och är effektiva. Lite kunskap har vi fått de två terminer vi gjort, minsann.

Efter redovisningen bör jag hämta nya digitalbox till tv’n – borde gjort det förra veckan men jag glömde. Och hämta en prins. När prinsen hämtats är han lovad att åka och prova på bågskytte – idrottsklubbarna har provapå-veckor och det enda han var riktigt intresserad av var bågskyttet.

Det är lite knöligt att ta sig dit, men vill han prova så är jag gärna med honom. Det är nog en rolig sport, kräver fokus och koncentration och kan aldrig vara fel.

Och imorgon är det fredag, yay!

Barnhelg, barnvecka. Vi ska gå på hockey, hemmalaget har hemmapremiär för säsongen. Jag är ingen superhockeyfantast, men lite kul blir det tror jag. En massa svettiga karlar som bonkar på varandra, en massa vrålande karlar som tittar på, jag menar hur fel är det?

😆

Kommentera

