This is my life…

and I don’t care.

Mannen som kan äta en limpmacka på tvären har en mjuk, stark röst. Att höra danska är nostalgi för mig, jag har varit för lite i mitt fädernesland helt klart.

Idag har jag läst. Läst lite till. Försökt skriva. Skrivit. Bättre med mycket än för lite. Lättare att ta bort än lägga till.

Ett par promenader har jag också hunnit med, rastat sessan och hundarna i skogen. Blev rastad av grannen, hon hade promenad i benen ikväll, den tanten. 1,5 timme i skaplig takt, vi gick nog en mil ungefär.

Några stulna minuter hann jag med. Gjorde gott, fast jag kände mig disträ och ofokuserad. Undrar om det märktes?

Det är fullmåne. Det känns i kroppen, jag är rastlös.

Och otålig.

Jag vill bort, upp, iväg.

Mindset. Fokus. Ibland är det svårare än annars.

Ett svar to “This is my life…”

  1. Granntanten Says:

    Japp, Det har hon =). Hoppas du laddar till ikväll! För då är det dags igen mohahaha!!!!

Kommentera

