Lördag, yay!

Fint väder, solen skiner.

Har besökt stan, fått hem min efterlängtade telefon som varit på garantireparation, den andra har jag avskytt varje dag jag haft den.

Långlördag var det på stan, det innebär extra öppet för det är lönehelg, och det märktes. Folk handlar som om det inte finns någon morgondag…

Är jag bara avundsjuk? Vet inte. Tror inte det. Sessan skulle till IKEA för att shoppa idag, de har en stor köpstad runt IKEA. Och jag bara… ryser.

Seriöst, jag går hellre till tandläkaren än åker till IKEA och Hansa City en lönehelgslördag. Och då är jag ändå tandläkarrädd.

Men det närmar sig… Lördagkväll. För första gången på evigheters evighet ska jag gå ut. Jag och granntanten. Fy FAN vad vi kommer ha roligt. Det har vi jämt, och med några öl innanför västen lär vi inte ha mindre roligt, kan jag säga.

Imorgon ska jag vårda mitt huvud ömt.

Livet är en fest!

5 svar to “Lördag, yay!”

  1. Granntanten Says:

    YES. Iväll är det du,jag och Roffe! Kan en lördagkväll bli mycket bättre?

  2. Granntanten: Vetefan? (Jo, det kan den men det kan jag inte skriva i bloggen. *flin*) Iofs lär det ju vara FLER än bara du och jag ute, men who cares, liksom? Det är bara en bonus. *haha*

  3. Hoppas att ni får en kanonkväll!! Själv kommer jag nog somna i soffan strax efter middagen. Jobbhelg och börjar 06:45 i morgon..

    Party on!!

  4. U: Ouch, mtp att du har en timmes restid också. Kvällen var kul – sällskapet bäst och ansiktet på rösten en upplevelse!

  5. Gott att kvällen var bra! Själv sov jag före 22.00… och det är nog en risk att jag gör det även i kväll *S*

Kommentera

