Mark your spot…

Seg söndag, men prinsen vaknade rätt sent på ett strålande humör… *kärlek*

Hade några mess i luren när jag vaknade, bland annat från sessan – hon ville låna skrivaren och skrivarpapper och skriva ut lite som hon ska skicka… klockan elva. Jag ringde halv tolv och väckte henne. *flin*

Hundrastning, prinsbus och fika, snart söndagsmiddag. Soft. Jag som skulle städa, tvätta och baka bullar?

Tvättmaskinen snurrar iofs. Snabeldraken blir rastad. Jag bad sessan om lite hjälp, min kropp är inte vän med mig idag, därav segheten. Men sessan försvann hem till sitt, hon hade också massor att göra idag. Så jag tar en sak i taget, i lugnt och skönt tempo och försöker bortse från en inte helt fungerande kropp.

Det går sådär.

Men fick iaf ett tips på distraktion, och tja… det funkar. Humor!

Jag sitter nog också precis så som tjejerna i videon, misstänker jag?

Calvin Klein FTW!

(Jag skulle behöva en handyman här förresten, det behövs lite händig-karl-i-blåbyxor för en och annan syssla som ullhårig tant inte riktigt fixar själv)

Söndagsmiddag ingår.

Kommentera

