Rensat!

Japp, sorterat och rensat och blivit av med en massa som stod här och tog plats och samlade damm. Städat bort mögliga rester av dålig feng shui.

När jag tänker efter så är det bra att det jag trodde jag skulle sakna faktiskt är borta. För jag kan själv.

Jag ber inte om något, och om någon erbjuder mig nåt ”gratis” så är jag (tyvärr kanske) alltid misstänksam: ”Vad vill h*n ha i gengäld?”

För allting har ett pris.

Det är inte alltid bra kanske, att vara tjurskalligt och förbannat envetet envis. Men nog hjälper det.

Nu har jag bara en sak att säga och jag låter Robert Gustafsson och Shirley Clamp göra det åt mig:

Ett svar to “Rensat!”

  1. Granntanten Says:

    Bra gjort!! Rensa ut gammal skit som tar onödig plats!! Gustavsson och Clamp hahaha. Kunde inte ha sagt det bättre själv. Bonlurk…. =)

Kommentera

