Dagens motto:

(Det rimmar på lotto?)

Vi tar lite hjälp av disney/pixar för den där klämkäcka nu jävlar-attityden?

Vi börjar med Doris i ”Hitta Nemo”:

Och så fortsätter vi med farsan Baloo från ”Djungelboken”:

Så. Nu har jag varit positiv. Nu ska jag göra färdigt min tenta som jag inte kunde göra igår för jag och prinsen var på äventyr…

Förresten är jag sugen på sushi.

3 svar to “Dagens motto:”

  1. Äta Nemo :o!!!

    Jag är också sugen på sushi och jag har precis konstaterat att vi har fått en sushi-restaurang i La Stada, är vi sist i Sverige eller? Fast just idag blir det grillat istället för J hittade något nerfruset i frysen som nog behöver ätas upp.

    //Åse

  2. Jag vill ha något kryddstarkt. Välkryddad välgrillad kyckling m tzatziki och ett gott bröd vore nått. Men först ska jag ner och roa mig i tvättstugan – dock kommer jag ha annat än röda gummistövlar på mig under min väg dit *S*

  3. Oiiiiiiiiiiiiiii vilka balla sushibitar!!! *asg* Alltså, de randiga kan jag ju gissa hur man gör men fiskhuvudet… *vill kunna*

Kommentera

