Snöstorm på väg?

Ja, enligt väderprognosen ska vi få snökaos och hela fem centimeter snö… Snökaos? Okej, lokalt kunde det bli upp till 15 men ändå. Hej vinter! Jag önskar mig en vinter som förra årets – med 30 cm snö från december till mars.

Hej feber förresten. Huvudvärk och en känsla av att ha kudden inuti huvudet när jag vaknade. Ont i halsen, frusen och harklig dessutom. Prinsen delade med sig av bacillerna innan han åkte. Tack prinsen.

Men skolan ska funka ändå. Föreläsning hela em om lärande organisationer. Det funkade, ny föreläsare och det var inspirerande och intressant.

För övrigt så går tiden… Eller den rusar. Rinner ut. Timglaset är snart tomt.

2 svar to “Snöstorm på väg?”

  1. Krya på dig och du den där föreläsningen, den hade jag också velat höra, jag är nog t o m lite avundsjuk.

    Det andra med timglaset, jag vill inte tänka på det utan ägnar mig åt seriös förträngning. Men du hojta om di vill prata ändå för jag förtränger inte dig vet du.

    Kram Åse

  2. Åse – tack. Om det funkade att förtränga ändå.

    Vad gäller föreläsningen, så ja. Det är intressant det vi gör nu. Om jag bara kunde fokusera som jag ska.

    Är inte så talför i övrigt, men kommer nog ut ur skalet så småningom.

Kommentera

