If today was…

your last day.

Would you live each moment like your last?

Idag har jag försökt fungera. Det har gått sådär. Granntanten var här en sväng på morgonen och följde med oss ut på kvartersrundan. Sessan kom hit på eftermiddagen för att kela och kramas med pärlan.

Och jag… går på autopilot. Nu är det bara timmar kvar. Inte dagar. Jag hoppas fortfarande på ett mirakel som inte kommer att ske. Det finns inga mirakel.

Och jag behöver min tankecoach.

Against the grain should be a way of life
What’s worth the prize is always worth the fight
Every second counts ’cause there’s no second try
So live like you’ll never live it twice
Don’t take the free ride in your own life

5 svar to “If today was…”

  1. anna Maria Gustafsson Says:

    Tänker på er….

  2. En svart dag men du vet att du tar rätt beslut även om det är bland de svåraste besluten man kan fatta.

    Pärlan kommer få det bra, han kommer att kunna leka med sina vänner i hundhimlen. Äta allt han tycker om, busa runt bland buskar och träd och alltid ha sommar.

    Även om jag bara har träffat Pärlan några gånger så har han en plats i mitt hjärta och jag kommer vara med er i tanken idag.

    kram Åse

  3. Kramashårtochlänge!

  4. Åh så obegripligt hemskt. Jag tänker på dig.

  5. dysnomias Says:

    Tänker på dig och skickar all tänkbar styrka åt ditt håll…

Kommentera

