Vila i frid…

Nu har inte Pärlan ont mer. Det är över nu.

Min fina, fina hund. Alltid älskad, alltid saknad.

7 svar to “Vila i frid…”

  1. dysnomias Says:

    Tänder ett ljus för finaste Pärlan ikväll…

    Det gör så ont i mig att bara läsa, hur känns det då inte för dig..

  2. Oh..vad ledsamt. Sänder mina tankar till er! Syft. Kram i mängd.

  3. Christopher Says:

    Jag höll på att skriva stackars Pärlan men just nu är det nog snarare stackars dig? Jag minns när du hade med honom hit första gången och han inte vågade passera strykbrädan så att M kunde vara lugn trots att vi hade en stor hund i huset… Fast han var världens snällaste!🙂

  4. Dys – tack. Och för fina ord i din blogg. Det är tufft och jag ångrar mig. Fast jag vet att jag gjorde rätt.😥

    Marina – tack till dig också.

    Christopher – Pärlan har gått vidare nu, han har inte ont mer. Det är vi som saknar honom som har ont nu. Ja, han är ”känd” i kvarteret som ”enda rottweilern som låter en strykbräda stoppa honom”😆 Det är ganska länge sen nu, sex år sen om jag minns rätt.

    Det där med att ta vara på dagen, här och nu… tar man så för givet tills man inte har fler dagar kvar. Jag saknar honom så det skär genom hjärtat. Jag hör honom sucka, jag hör honom krafsa på balkongdörren och jag hör honom fisa. Såna ljud som jag hört varje dag.

    Han fattas mig något så oerhört.

  5. *storvarmkram*

  6. anna Maria Gustafsson Says:

    R.I.P Kane

    Vi har tänkt ett stort fint svart ljus här hemma för Kane. Tänker på dig!

  7. Tänker på dig vännen. Bamse KRAM

Kommentera

