Träning och motion.

Frisk luft och motion är bästa medicinen mot det mesta.

Hängig, trött, låg? Deppig, orkeslös, negativ?

Ut och rör på dig. Motionera. Det skapar positiv energi, stimulerar endorfiner och ökar välbefinnandet.

Det är fullständigt sant, vartenda ord. Motion är den nya Gud.

Jag har börjat ett nytt träningsprogram. Med en egen PT. Vi har spelat in en video. Nu ska jag äntligen komma i form.

Snart kommer jag också i den lilla svarta.

3 svar to “Träning och motion.”

  1. Christopher Says:

    Fin idé! Jag hade också behövt en personlig tränare, fast helst en som var ett litet bättre föredöme än den där.

    Du var riktigt snygg i svart och gult för övrigt!😉

  2. lovely🙂. Jag är lite rädd för min PT för hon är stor och stygg, eller kanske inte men trots hennes litenhet så har jag enorm respekt för henne😉.

    //Åse

  3. Christopher: Tack, söta du. Du vet precis vad en kvinna vill höra. *S*

    Åse: Pondus sitter inte i fysisk storlek. Även om det kan hjälpa till.🙂 (Jag vill också ha en PT. *avis*)

Kommentera

