Positiv kortis:

Som har en botten i något negativt, iofs…

Jag lämnar tillbaks 1,5 låda med fryst hundfoder som jag har kvar… Och får det inlöst för inköpspriset.

Det gör skillnad.

4 svar to “Positiv kortis:”

  1. Ser vad du menar. Själv har jag en 100-burk Felimazole 5mg och en 100-burk Felimazole 2,5 mg som det är taget max fem tabletter vardera ur och de går på 250 kr styck. Dem lär jag inte kunna lämna tillbaka. Vet inte om jag ska ställa ner dem till vet. och be dem GE dem till nästa som behöver? Fast de lär bara slänga dem. Och katthemmet har bergis inga katter som behöver medicineras så. Kanske skulle sprida ordet på fejjan så de kommer till nytta?

  2. Jag fick tillbaka såpass att månadens budget går från stram som fan till stram men med lördagsgodis. Typ.

    Nej, vet lär inte ge bort öppnade burkar, tyvärr. Det strider säkert mot nån praxis. Men antingen så skänker du eller så säljer du på blocket? Katthemmet tror jag inte på heller. Prova på nåt kattforum, typ katt/ifokus eller katter.nu eller så? (Jag kan inga kattforum tyvärr)

    Men bättre nån får användning för dem än att du bara kastar. Håller med om det.

  3. Får man sälja medicin? Eller, jag ger hellre bort den, ärligt talat. Eller så kastar jag, den kanske är jinxad, i alla fall den svagare dosen.😦

  4. Att ge bort den kan väl inte vara fel om man ger bort den till nån som har recept men inte egentligen råd att lösa ut?

Kommentera

