Fredag!

Det är inte klokt.

Det är fredag igen. Det har gått två veckor idag sen pärlan lämnade oss. Han är saknad. ♥

Han kommer vara saknad länge. Liten prins pratar ofta om honom, gråter lite, saknar. Men det har sjunkit in att han är borta nu och jag vet att jag inte kunde göra på något annat sätt.

När han inte finns längre så får jag tänka på ett annat sätt när jag är ute. Det händer en hel del i den här lilla stan, trot eller ej. Misshandlar och inbrott och blottare.

Granntanten och jag har inte sett en enda blottare när vi varit ute. Inte nån misshandel eller inbrott heller iofs, även om vi nog lägger märke till en eller annan skumraskaffär i de mörkare delarna av stan…

Tyvärr, måste jag kanske säga? Eller?

Risken är att den blottaren aldrig mer hade blottat sig för nån efteråt. Eller det kanske hade varit bra? Granntantsterapi mot blottning kunde bli det nya konceptet mot osedlighet i kommunen.

Fan vet.

Det jag vet är att granntanten redan lyckats, men då utan sällskap av mig. Hon blev faktiskt filmad dessutom, tänka sig…

Hon ska alltid ha allt det roliga?

Det är inte utan att jag är lite avundsjuk.

Faktiskt.

3 svar to “Fredag!”

  1. *asg* ”…mejladress…?”

    Jag hoppas innerligt att den som möter en sån lyckas finna sig så väl i situationen. Ett hallelujah moment to die for. Särskilt om man är i sällskap med en underbar granntant. Vi har tur som har varsin. =)

  2. Granntanten Says:

    Du ska vara avundsjuk!🙂 Vi kan ju hoppas på att vi stöter på honom tillsammans ikväll?!😀

  3. -ME-: Gissa om vi övar oss? Fast med vår (o)tur skulle det säkert vara vi som blev anhållna för osedlighet och sexuella trakasserier mot förbipasserande joggare, eller så… *flin* (Nej, jag lovar. De hör inget. Tror jag.)

    Alla borde ha en egen granntant.

    GT: Ja, vi kan ju hoppas! Men med den flykthastigheten vetefan.😆

Kommentera

