Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Mia:

Jag brukar inte anta utmaningar men ibland behöver man en paus i transkribering, Boud&Garrick och SWOT-analyserandet…

4 tv-program jag ser:
(Med mer eller mindre regelbundenhet)

Mythhbusters
How Stuff’s Made
Så funkar det!
Fåret Shaun

4 saker jag har gjort idag:

Överlevt (hittills)
Fixat en liten prins alla behov innan skolan
Pluggat
Ringt bovärd/boendekonsulent om en sjuk granne

4 saker jag längtar efter:

Att ha ett jobb och inkomst som jag klarar mig på
En vinter som förra året
Semester
Att känna mig ledig

4 saker på önskelistan:

Att slippa ha ont
Ett jobb med inkomst
En bil
Semester

4 saker jag avskyr:

Oärlighet
Höstmörker
Att se nån man älskar inte må bra
Att inte kunna köpa sånt vi behöver

Och jag utmanar den som känner sig manad.

För övrigt så sitter jag och filar på ett CV. Jag ska söka jobb.

Kommentera

