Introduktion

till en ny delkurs som de redan kört parallellt med pågående delkurs precis i sluttampen för två deadlines på tentor…

Upplägget var inte lysande och kritiken kommer förmodligen bli svidande i kursutvärderingen sen…

Första delen var ren skräck. Jag mådde (som vanligt) illa och ville bara hoppa av. Msn-ade lite med en vän under tiden och rätt vad det är ringer telefonen i pausen och rösten i örat är stadig och jag nästan grät (jag visade mig almost human där ett tag) och jag fick sympati och en spark i arslet, precis vad jag behövde.

Tack, fina. ♥

Under andra delen var det lite lugnare, vi fick veta lite mer, hur avancerad uppsatsen faktiskt ska vara och lite generella programgenomgångar och vilka delar som ska finnas med. Paus igen. Under andra pausen spelade en kurskamrat några låtar för oss efter sedvanligt joddlande (love it!) och jag skrattade högt.

Det kändes lite lättare då.

Under tredje delen så blev det kanske lite klarare och känslan är ändå att det skulle vara ROLIGT, om det inte var så förvirrande dubbla budskap och stress och många uppgifter ihoppressade på en tuff tid, när man har så mycket annat också att greja med.

Men själva forskningen och uppsatsen är nog högst troligt rolig och spännande – om man slapp tidspressen.

För övrigt så roade sig Gosig Mus kungligt under tiden.

Gosig Mus har kul med Per-Vo Nalle

Somliga vet hur de tar tillvara tiden, minsann.

Ett svar to “Introduktion”

  1. Hallå!
    Du beskrev verkligen hur jag känner det. Just nu känns det som vanligt mycket förvirrat och märkligt. Varför kör de två delkurser samtidigt? Vem tänkte ut det? Hmm… Fram med fler ”Byggare Bob”-videor. Kan vi fixa det – JA vi kan!!!
    Kram
    Tina

Kommentera

