Andhämtningspaus…

Jag behövde lite avkoppling från skolan så jag har tagit ett par dagar pluggfritt, inte läst en rad, inte loggat in på högskoleportalen (mer än en gång) och jag har varit social irl.

Japp, jag har irlat. Skrämmande tanke, visst?

Att få finbesök, att skratta åt skämt av människor i ens närhet, åka på en utflykt och käka lite god mat – just what en Milou needed. Sessan var med, fick inspiration till julklappshandel och förbannade det faktum att hon (precis som jag) lever på CSN, så det inte blir särskilt vidlyftiga julshoppinglistor, precis…

Mamman fick efterlängtad sushi, det var nog jag som uppskattade det mest i sällskapet för någon, säger inte vem, men det börjar på S och slutar på essan, ville ha lite äkta BK på vägen hem.

Smaken är som baken, verkligen. *S*

Vi har träffat en surikat eller var det en dingo eller en tjackhamster? Fan vet, det var något gulaktigt med vassa tänder fram och ett jävla humör i mitten och fluffet tyckte väl att pirayafasoner inte riktigt hörde hemma mot en gammal gubbe så han talade om att gammal var äldst. Han tar inte vad skit som helst fast han är ett fluffemjukt gosedjur. ♥

För övrigt så… känns det ovanligt att vara närvarande i irl och det märktes på min inkorg på facebook, folk undrar var jag håller hus.

Jag är här.

 

 

4 svar to “Andhämtningspaus…”

  1. Hej!
    Vad skönt med några lediga dagar. Det är du värd. Passa på och njut i goda vänners lag…
    Kram
    Tina

  2. Jaja, irla du, bara du kommer tillbaka sen. =)

  3. Tina: Det känns konstigt att inte plugga varje dag. *S*

    Mimmi: Jag är tillbaka. =)

  4. Hej!
    Visst känns det konstigt att inte läsa varje dag, men samtidigt är det skönt att inte göra det.
    Du får ha en skön söndag!
    Kram
    Tina

Kommentera

