Bloggrunda…

Jag har tappat några på min blogglista, och andra uppdaterar inte så frekvent…

Jag har inget att läsa… Eller jo, det har jag ju. Kurslitteratur och vetenskapliga artiklar och sånt. Men nåt kul?!

(Jag har ju ff några stycken på min blogglista, förstås. Er våldgästar jag dagligen, ibland flera gånger som om jag tror att ni inte gör annat än uppdaterar varannan timme…)

Och så finns det några som jag -önskar- skulle blogga. Även om det nog aldrig kommer hända.

Min tankecoach till exempel. Skarp hjärna, bitande reflektioner och en bred kunskap om ungefär allt.

Det finns ett par ställen jag klickar in mig på som inte är så mycket att läsa, förresten. Serieblogg. En riktigt bra är den här:

(klickbar bild)

Ytterligare en bild från samma blogg:

(också klickbar)

Liten prins kommer hem en sväng på torsdag och sover över en natt. *kärlek* Jag har toksaknat honom, mer än vanligt. Förhoppningsvis är jag av med gipset då, när det är dags att hämta på fritids. Och förhoppningsvis har jag presterat färdigt och är i god fas med skolarbetet…

För övrigt så… är jag hudhungrig och närhetslängtande. Dessutom växer månen. En farlig kombination. *hehe*

Ett svar to “Bloggrunda…”

  1. Tina (din BTH kompis) Says:

    Hallå!
    Jag tar åt mig och det kommer snart ett blogginlägg. Det enda jag kan säga är att jag har haft så mycket med min eländiga SWOT-rapport att göra. Jag trodde faktiskt att den skulle bli klar idag, men tji fick jag. Jag tröttnade mitt i diskussionsdelen. Hm, jag som ville lämna in den ikväll…
    Blogg kommer imorgon. Jag lovar!
    Kram
    Tina

Kommentera

