Kul förresten…

Jag vet en som har kul.

Gosig Mus.

Jag (eller Gosig Mus) fick en julklapp i ett paket. En till Gosig Mus. Så nu har hon en vit partner. Som står.

De höll på som bara den när jag kom till datorn förut, snacka om att när katten är borta dansar Gosig Mus på bordet… Fluktare hade de också, minsann.

Bildbevis? Coming up.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Och ja. Man får vara tramsig. Det är min blogg.

4 svar to “Kul förresten…”

  1. *asg* Har de också fullmåne fortfarande??? :p

    Stor-R sa bara ”ops” och såg lite…beklämd ut. Undrar om han saknar fluktarnallen här hemma. Inte nöjd med hunden? *s*

  2. -ME-: Hahaha, visade du HONOM? *fnissar* Jag kommer -aldrig- mer kunna se honom i ögonen? Eller whattafäck, kan jag visst!😈

    Jag tyckte fluktarnallen såg lite kinky ut där han satt innan han började delta. *S*

  3. Stackars mus. Kan inte vara roligt att bli utnyttjad som husdjur.
    Eller också är det det. Det.

  4. Disshour: Utnyttjad? Det tror jag inte. Det var troligtvis samtyckande snusk. (Jag hörde ingen klaga iaf)😆

Kommentera

