Vinterliv, vinterdag…

Och jag ska ut på en promenad med bästaste Granntanten…

Det har varit en lång, skön, slapp morgon. Jag vaknade av att jag tyckte det droppade från taket ner på fönsterbrädan… Drömde om våren, tror jag.

Våren… Den är snart här. Vintern har vänt nu, solljuset är på väg tillbaka. Det märks ute, den lyser som om den hade betalt…

Och jag ska ut på promenad. Slippa de fyra väggarna.

Det ska bli skönt.

Pärlan är med på promenaden idag.

 

 

Ett svar to “Vinterliv, vinterdag…”

  1. Granntanten Says:

    Det var skönt =)

Kommentera

