Roliga besökare på bloggen.

Jag roar mig ibland med statistik för bloggen. Det är sån statistik man själv slipper samla in, den bara finns där…

Och idag hade jag roligt besök. Inte för att jag vet vad jag skrivit som förtjänat den äran, men… Förmodligen ett felklick av vederbörande?

Jag öppnade min statistiklänk och följande syntes:

IP Address 55.94.6.100
Country United States
Region Arizona
City Fort Huachuca
ISP Headquarters, Usaisc
VISITOR SYSTEM SPECS
Browser IE 6.0
Operating System WinXP
Resolution Unknown
Javascript Disabled

Vem är det, då? Jo, USAISC är  United States Army Information Systems Command.

Vad gör de, tror ni?

Jag tror fortfarande att nån klickade fel. Men jag gillar roliga besökare på min blogg.

5 svar to “Roliga besökare på bloggen.”

  1. dysnomias Says:

    Men.. Att de kör XP och ie 6.0……. :-O

  2. Dys – ja, jag noterade också det. Tyckte det var märkligt.😆

  3. Disshour Says:

    Men vad härligt.
    Det får mig att tänka på Wikileaks, Mastercard och KKK.
    Eller hidemyass.

  4. Christopher Says:

    Någon som slösurfar och har gjort en sökning på ”Prins”. Jänkarna är totala suckers för allt kungligt…🙂

  5. EnAnnanGranne Says:

    Att dom använder XP är ju ett friskhetstecken🙂
    I.E. 6 däremot… Hmm…

Kommentera

