Till alla dom…

Det är fullmåne. Need I say more?

En av mina finaste vänner fick veta det igår. På ett sätt jag inte är alldeles stolt över… (Förlåt, fina!)

Nej, jag var inte elak eller dum. Jag hade bara, hur ska jag säga… ”märkligt destruktiv och negativ attityd”. Fick jag höra. (Jag sa förlåt…)

Varför, kan man undra? Jag har väl inget att klaga över?

Förutom bristen på motion.

Och en tappad sug.

Där har vi nog felet? Jag har tappat sugen. Och det leder oss (jaja, mig då..) osökt tillbaka på temat fullmåne. *haha*

Jag är helt enkelt ur fas. Månfas. Och känner mig sådär tråkigt ensam, övergiven och… och… syndast om mig i hela världen.

Minst.

En kram hade inte varit dumt. En kram från starka armar, en röst i örat som viskar fina ord. Sa jag att det är fullmåne?

Förresten så hade lokaltidningarna stora rubriker igår. De varnade för blixthalka i södra sverige. Jag vet vad det beror på.

6 svar to “Till alla dom…”

  1. Fullmånens fel det med? :p Jag tror du behöver gå på kalas. Faktiskt. *nickar bestämt*

  2. -ME- Finns det kramar på kalas? Eller vad menar du?😯 😎 :mrgreen:

  3. Klart det finns kramar på kalas. Och en massa fulla som moonar.

  4. Disshour: Kramar och fullmåne i kombination måste vara det bästa? *S* (Fast SÅNA fullmånar kanske inte riktigt skapar kramkänsla, vad vet jag?)

  5. Här skulle det finnas fler kramar än du skulle orka bära. Och jag hittade swebus för 773 kr ToR. Och så sätter du en röd rosett i håret och säger att DU är presenten?

Kommentera

