Fredag…smys…

självklart smyser vi även i Casa Milou på fredagarna, nån jäkla ordning får det väl vara…

Liten prins fick dela på en pizza med storasyrran och mamman (jag, dårå) festade till det på grillad kyckling (med skinn, fast det tycker jag inte så mycket om) och blandad sallad med en sås av turkisk yoghurt, majonnäs och vitlök. Smaskens för alla!

Dagen har varit full med plugg. Och kärlek. Liten prinsunge är galet kramig och kärleksfull för tillfället, snäll, vänlig och medgörlig för det allra mesta.

Det är nästan så jag undrar vad som hänt, vem han är och vad han gjort med mitt barn?

Men jag gillar läget så länge det håller – han är ljuvlig! Dessutom är han en sann skådespelare, vi hade en dinosaurieshow igår. Han var dinosaurier och vi valde vilken sort han skulle gestalta… Och han verkligen var en raptor, t-rex, compsognatus osv… ♥

Vi avrundar kvällen med film, Disneys Dinosaurier på agendan. Den söta föräldralösa Alador (Iguanodon) i en väldigt fin och välgjord Disneyfilm.

Vad passar bättre i Casa Milou en fredagkväll?

Kommentera

