När jag var liten…

Så sa jag tydligen, enligt min kära mor, väldigt ofta: ”Mamma, vet du vad jag vill ha?”

Jag lärde mig rätt snart att det inte hjälpte.

Men nu. Ska jag vara materialistisk, inte ett dugg idealistisk och förmodligen mer positivistisk än hermeneutistisk.

Vet ni, mina kära bloggläsare (och smygare, allt från söder till norr…) vad jag vill ha?

Jag vill ha en Samsung Galaxy Tab eller en Ipad. (Googla själva)

Egentligen behöver jag bara en e-boksläsare som kan ta pdf-filer. Men jag har sett några demos på ovanstående ikväll och… Jag vill HA. Bara sådär.

Girig.

Men ingen kommer förmodligen att ge mig en bara för att jag är så snäll och söt och trevlig, så jag får väl göra som jag brukar.

Jobba framåt och fortsätta drömma.

Kommentera

