Jag måste bara säga nåt, förresten.

Att jag är jävligt glad över att plugga. Även om jag ibland (?) gnäller över hur mycket det är och hur svårt jag har tyckt det varit så… tycker jag samtidigt att det är kul, stimulerande och meningsfullt. För det mesta.

Det är en stor förmån att få plugga gratis på högskola och dessutom kunna försörja sig under tiden. Även om CSN inte precis skapar lyxliv.

Och jag tycker mitt valda program är intressant, annars hade jag ju gjort nåt annat.

Så. Jag ville bara säga det. Faktiskt.

2 svar to “Jag måste bara säga nåt, förresten.”

  1. Yeay, näsan över vattenlinjen! *gilla*

  2. -ME-: Lugn, jag kommer nog sjunka igen.😉 Men visst är det skönt att känna att det faktiskt är okej, det som är. Livet – det är vad vi gör det till, oavsett om vi glider på räkmacka eller bajspaj.

Kommentera

