Can we fix it?

Yes we can!

Jag gjorde det. Lämnade in i god tid före deadline. Det är inte det bästa jag skrivit, men det är inne. Det är värt massor.

När jag sen vaknade loggade jag in på högskoleportalen och där väntade ett mail med besked att jag var godkänd på examinationsseminariet i filosofi.

Så skönt.

Och idag kommer prinsen hem på två bonusdagar dessutom.

Kan det bli bättre? (Ja, men det kan jag inte skriva här… )

(Förutom att ha pengar på kontot, då.)

Mer Adele. Mer. Vilken röst, verkligen. Vilket gung. *älska*

Kommentera

