Mittwoch…

Efter att ha klarat av tisdagen, som inte var världshistoriens bästa dag är det nu mitt i veckan. Snart helg, med andra ord…

Introduktionen till ny delkurs var som den brukar på mitt program, och de som går programmet vet då hur den var… Men innehållet. Innehållet! Jag har en god känsla, det var tydligt strukturerat och det är något som inte kommer vara en promenad i parken men det kommer vara kul, stimulerande och intressant. Verkligen. Jag ser fram emot att sätta igång.

För övrigt så har jag ju sovit galet bra i några nätter, det följde tyvärr av några nätters usel sömn och nu är jag i det sömnskick jag var innan… dvs hålögd och trött. Och mardrömmar som förföljer mig, återkommande och efterhängsna.

Jag vet inte hur jag får dem att försvinna.

Men. Det är onsdag och jag har en ganska god känsla. Det är snart vår, det är ljust och snart… blir jag av med aircast och kryckor. Hoppas jag.

Liten prins mår bra, för övrigt. Glad, kramsjuk och otroligt pratsam. Han kan prata skavsår på en tegelvägg, helt klart… *älska*

Kommentera

