Eve, you wicked woman…

Idag är det jättesynd om mig. Syndast i hela världen, faktiskt. Inget kommer ordna sig nånsin och allt är smutsigt och luktar illa och jag är fet och ful och (fattig) misslyckad och alla människor är vackrare och mer framgångsrika än jag.

Och så behöver jag en kram.

Förresten så är choklad jättenyttigt. Rena hälsokosten och absolut livsnödvändigt. Sådeså.

Jag brukar inte lida av pms faktiskt… Men det verkar bli värre när solen kommit och våren är här… Då blir alla hormoner helt galna.

(Hor-moner… passande namn, för övrigt.)

Så… prata tyst och med snäll röst och retas inte med mig idag, utan säg fina, gulliga ord som: ”Vill du ha lite choklad?”

Det är tryggast så.

2 svar to “Eve, you wicked woman…”

  1. Choklad ÄR nyttigt. PUNKT!
    Till och så pass nyttigt att det går bra med mörk blockchoklad i brist på annat.. Och jag övertygad om att ostkrokar också ingår i kostcirkelns viktigaste grupp.. :S

  2. U: Jag åt ingen choklad igår. Men jag behöver det idag också, den där känslan av… pms-depp hänger kvar…

    Men det är snart helg. (Ostkrokar ingår i kostcirkeln, de är iaf nästan runda?!)

Kommentera

