Mer söndag, då:

Jag har hälsat på en liten trött och mycket förvirrad men väldigt söt gladiator.

Han har nog varit med om mer idag än han nånsin varit förut i hela sitt liv sammantaget vad gäller intryck och han såg helt förbi ut när jag kikade på honom när han var ute på en kissetur. GT & dotter är lyriska, det blev kärlek vid första ögonkastet.

Liten gladiator är en vänlig, mjuk och ganska försiktigt liten general som nog kommer förbytas till ett monster som slaktar hus och hem bara han acklimatiserar sig.

Och jag är inte ett dugg avundsjuk. Nä. Inte. Nåt.

Ful, va?

För övrigt så har jag fått hemlevererat jord till mina pallkragar och jag fick hjälp att fylla på dem också, jag är inte så uppkäftig ännu även om jag är bättre än igår. Imorgon sår jag i den ena, i den andra har pumpa-plantorna redan fått flytta in.

Imorgon är det måndag och liten prins kommer hem. Han har varit saknad hela veckan. ♥

2 svar to “Mer söndag, då:”

  1. Granntanten Says:

    Visst är han fiiin. Han har varit underbart snäll hela dan. Inte gråtit alls. Så helvetet brakar väl loss i natt när han nu har fått vila lite!🙂

  2. GT – han är ljuvlig. ♥ Tror det kommer gå sådär över förväntan bra med allting vad gäller honom faktiskt. Helt säker på det.

Kommentera

