One down, two to go…

Jag är helt klar med en av sommarkurserna nu. Jag kom ju in på tre. Eller egentligen på fyra, varav två var på reservplats, jag hade kunnat läsa 200% i sommar om det hade varit tillåtet. (Man får bara läsa 22,5 hp på sommaren, dvs 150%)

Men nu har jag klarat 50% och har bara 100% kvar…

Och jag har gått igenom den första delkursen i filosofi och även om jag trodde det skulle bli en promenad i parken så inser jag nu att jag hade megafel. Det är en massiv och intensiv kurs med hur mycket som helst att läsa.

Men det verkar intressant.

För övrigt så har det hänt något sorgligt. Jag såg det redan häromdagen och jag blev lite ledsen. Jag håller tummarna att allt går bra och att The Big Man tillfrisknar.

Clarence Clemons har drabbats av en stroke.

Han som gav mig en av de mest oförglömliga upplevelser jag haft…

Jag var där. ♥

2 svar to “One down, two to go…”

  1. Granntanten Says:

    Och jag var där lite grann❤. Hoppas att allt går bra!

  2. GT: Ja, du var med på ett hörn där. ♥ Vi håller tummarna för The Big Man!

Kommentera

