En liten paus i pluggandet…

Det har jag tagit idag.

Jag ”unnade” mig att åka en sväng till stan. Rea i en klädbutik, jag behövde köpa byxor. Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar att shoppa, och hur nöjd jag är när jag väl får komma till en klädaffär… *ironi*

Men jag gjorde endel bra köp iaf, jag fick ihop sex plagg för mindre än 500 kronor, och när jag kom hem såg jag att de slagit in ett par byxor två gånger…. Det ska jag gå tillbaka och påpeka, så får vi se vad de gör åt saken. Jag kan ju inte bevisa att jag köpt två likadana par av de byxorna.

För övrigt lunkar det på här, jag kommer plugga lite till ikväll (surprise!) och jag kommer träffa en god vän imorgon, det blir kul! *ser fram emot*

Jag önskar att sommarkursen är klar snart, men nä.. De har spridit ut den så den räcker heeeela sommaren. Sjysst.

Semester, någon? Långa lata dagar på poolkanten utan större bekymmer än lunchen osv? Ja, tack. Kanske i nästa liv?

Kommentera

