Förresten, sommarkursen…

Den är slut nu. Jag har fått betyg på sista tentan.

Jag fick VG.

Kriteriet för VG var i stort sett ”Analysera två texter eller filmer i förhållande till kurslitteraturen samt ytterligare en bok”

Kriteriet för G var att analysera en text eller film enbart utifrån kurslitteraturen. Jag valde att skriva för ett G.

Ändå fick jag VG. Jag blev lite förvånad men mest nöjd. Och ganska stolt, för det har inte varit en enkel kurs.

Ville bara säga det.

2 svar to “Förresten, sommarkursen…”

  1. Grattis vännen!!!🙂

    // Tina

  2. Tack, Tina! ♥

Kommentera

