Det är fredag

om ni inte visste det redan.

Och som varande fredag behöver vi en fredagstub, och som duktig fredagstubare har jag redan delat med mig av en sådan, fast på facebook…

Idag är en betydligt bättre dag än igår var. För idag är PM’et skrivet och inlämnat, idag har jag fått sova utan klocka som väckte mig (även om jag vaknade med huvudvärk från helvetet, tog ett par piller och somnade om ett par timmar) och idag ska den ullhåriga tanten på party.

Eller vinpimplar-och-ljug-party, då.

I vilket fall som helst så kommer det bli en bra dag, en bra helg och det, mina vänner… behöver jag. Som fan.

Fredagstuben, då? Jo, jag har haft några dagar med 70-talskänsla. Neil Young, Johnny Cash och nu Janis Joplin. Eller ja, hon var väl mer 60-tal än 70-tal då hon dog 1970 iofs.

Mercedes Benz. Joråsåatteh…

Kommentera

